درباره ما

آنیل‌پک، با سابقه درخشان ۲۰ ساله در حوزه صنعت چاپ و رسانه، در سال ۹۴، وارد صنعت بسته‌بندی و چاپ لیبل شد. این شرکت، با آن‌که نوپا بود، توانست در زمانی کوتاه، به برندی قدرتمند در تولید لیبل‌های دورن قالبی (‌IML) تبدیل شود. این شرکت، با چاپ روزانه میلیون‌ها لیبل درون قالبی، چرخه تولید ظروف (IML) و رشد تجاری آن را ‌در ایران دگرگون کرده است. چاپ و تولید روزانه‌ی لیبل‌های با کیفیتِ درون قالبی که به صورت یکپارچه با خود بسته‌بندی ترکیب می‌شوند، به خوبی مبین سطح دانش، تخصص و تجربه‌ گسترده‌ی این مجموعه است. آنیل‌پک، «همیشه نوآور، همیشه بهتر و همیشه متخصص» بوده و دانش خود را با مشتریان‌اش در صنایع مختلف به اشتراک گذاشته است. هم‌سویی با استانداردهای جهانی، نوآوری، پایداری و تمرکز بر تخصص و دانش، همواره محرک‌های اصلی این مجموعه، در دستیابی

به ‌کیفیت بالا‌، استانداردهای امنیتی و زیست‌محیطی بوده‌اند. آنیل‌پک، اکنون تأمین‌کننده‌ی‌ بخش قابل توجهی از نیاز صنایع غذایی، صنایع لبنی، صنعت بستنی، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع دارویی، صنعت دخانیات، صنعت رنگ و رزین، مصنوعات پلاستیک خانگی و شرکتی(پلاسکو)، روغن‌های صنعتی(روغن و روان‌کننده‌ها) و.. در ایران است. این شرکت به انضمام تأمین نیاز داخلی کشور، راهبرد توسعه صادرات به کشورهای همسایه را هم در لیست سیاست‌های توسعه تجاری خود قرار داده است. نماگرهای اقتصادی آنیل‌پک، به خوبی تعیّن‌گر موفقیت این مجموعه در عرصه صادرات و هم‌راستایی با توسعه زنجیره‌های مکمل در کشورهای هدف هستند.

سال ۱۳۸۰
آغاز فعالیت آنیل رسانه برتر
آغاز فعالیت آنیل رسانه برتر

از سال ۱۳۸۰، یک هولدینگ متمرکز بر حوزه رسانه‌های مکتوب و آنلاین تحت عنوان تجاری ‌«آنیل رسانه‌ برتر» بودیم. نگاه عملکردی ما بر مبنای ارتباط با سیاست‌گذارانِ حوزه‌‌های مختلف بود. ارتباط با مطبوعات، اساتید علوم ارتباطات، مدیران مسوول،  سردبیران، خبرنگاران، شرکت‌های فروشنده‌ی کالا، خدمات و نمایندگی کمپانی‌های مختلف، گستردگی دایره‌ی فعالیت ما را تبیین می‌کرد. در واقع، ‌حرکت در چارچوب« ‌اقتصاد رسانه‌ای» با اتکا به نقش فناوری، چشم‌انداز «آنیل رسانه‌ برتر» بود.

سال ۱۳۸۷
احداث چاپخانه رول
احداث چاپخانه رول

سال‌ها فعالیت در حوزه رسانه‌های چاپی و مکتوب به ما نشان داده بود، تعداد روزنامه و نشریات چاپ شده، از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی یک منطقه جغرافیایی است و بخش مهمی از معضلات مطبوعات منطقه‌ی مرکزی ایران، از نبود چاپخانه نشأت می‌گیرد. به همین دلیل، در سال ۱۳۸۷، طی یک اقدام برنامه‌ریزی شده، ‌اولین چاپخانه رول در مرکز کشور را راه‌اندازی کردیم؛ و دو سال بعد از آن، بیش از ۷۰ درصدِ سهم بازار چاپ نشریات منطقه مرکزی و جنوب کشور از آنِ «آنیل رسانه‌ برتر» شده بود.

سال ۱۳۹۳
آغاز طرح توسعه
آغاز طرح توسعه

ما قصد داشتیم، انقلابی را در صنعت چاپ و بسته‌بندی به وجود آوریم. راه‌اندازی یک چاپخانه با کاربری چاپ نشریات مکتوب برای این هدف کافی نبود. ‌از این‌رو، شرکت «آنیل‌پک» به عنوان بخشی از هلدینگ رسانه برتر در سال ۱۳۹۳ متولد شد.
«آنیل‌پک» مصمم بود برندی مطرح در تولید و چاپ لیبل‌های درون قالبی(IML)‌ شود؛ لیبل‌هایی که فروشندگان خاموش محصول در بازارهای تجاری هستند.

سال ۱۳۹۶
تجهیز ماشین‌آلات بسته‌بندی
تجهیز ماشین‌آلات بسته‌بندی

ما آگاه بودیم، صنعت بسته‌بندی و لیبل، مشکلات خاص خود را دارد. این را هم می‌دانستیم که در سال‌های نخستِ فعالیت «آنیل‌پک»، ممکن است سرمایه‌گذاری‌مان، یک‌ سرمایه‌گذاری شکست‌خورده شود؛ ولی دست از تلاش برنداشتیم. ‌حتی با تبعیت از استانداردهای جهانی و کسب دانش فنی مستمر، اقدام به واردات و بکارگیری ماشین‌آلات پیشرفته و هوشمند کردیم و سرمایه‌گذاری خطر‌پذیرمان به تحول در صنعت بسته‌بندی و چاپ لیبل ایران مبدل شد.

سال ۱۳۹۸
ارائه خدمات تخصصی«IML»
ارائه خدمات تخصصی«IML»

با تلاشی بی‌وقفه، طولی نکشید که «آنیل‌پک» راهبر بازار ایران در صنعت لیبل‌های درون قالبی (IML) و مشوقی برای دیگر سرمایه‌گذاران در این زمینه شد. این شرکت با ابتنا به فناوری، تولید و چاپ لیبل‌های با کیفیت‌‌ از حیث متریال اولیه، نوع و ضخامت فیلم، نوع مرکب و پوشش ورنی، چاپ و دایکات را در کنار هماهنگی با سایر پارامترها و عوامل درگیر در زنجیره تأمین و تولید‌‌«‌مانند سازندگان ماشین‌آلات تزریق‌، سازندگان قالب و روبات‌ها‌‌» به مهمترین شاخصه‌های برتر خود مبدل کرد و به پیشرانی ادامه داد.

سال ۱۴۰۰
توسعه متوازن و پایدار
توسعه متوازن و پایدار

«آنیل‌پک» از ابتدای سال ۱۴۰۰ «بهترین بودن در خاورمیانه» را هدف‌گذاری کرده و قصد دارد این صنعت نوپا در ایران را به بازارهای جهانی وصل کند. بیش از هر زمانِ دیگری‌، این شرکت بر پایداری‌، نوآوری و تخصص متمرکز شده است تا موقعیت خود در بازار‌های داخلی و جهانی را تثبیت کند و توسعه دهد. فرآیند تولید و چاپ لیبل‌ در ‌آنیل‌پک، اینک کاملاً تخصص‌محور، نوآورانه و مبتنی بر پایداری و اقتصاد سبز است و بدان وفادار خواهیم ماند.