[vc_row][vc_column width=”1/4″][stm_sidebar sidebar=”619″][/vc_column][vc_column width=”3/4″ css=”.vc_custom_1486977248355{padding-top: 15px !important;}”][vc_row_inner css=”.vc_custom_1486975465053{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;border-left-color: #efd10e !important;border-right-color: #efd10e !important;border-top-color: #efd10e !important;border-bottom-color: #efd10e !important;border-radius: 10px !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text]

برای یک چاپ خوب ، همه چیز از یک لیتوگرافی قوی و حرفه ای شروع می شود

آنیل پک در راستای دستیابی به با کیفیت­ ترین خدمات لیتوگرافی، اقدام به تهیه و استفاده از مرغوبترین نوع دستگاههای پلیت ستر نموده است. این نوع پلیت ستر که تأثیر به سزایی در بهبود اجرای عملیات چاپی دارد با تکنولوژی برتر سایر دستگاه های چاپ و پس از چاپ مجتمع سازگار است و دستگاه های یاد شده قابلیت خروجی های بسیار قوی و با رزولوشن بالا دارد و در نتیجه بهترین کیفیت در خدمات لیتوگرافی را به سفارش دهندگان ارائه می نماید.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1486970013646{background-color: #f7f7f7 !important;}”][vc_column_inner][vc_custom_heading text=”مراحل تهیه پلیت” font_container=”tag:h5|text_align:right|color:%23002e5b” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text css=”.vc_custom_1565761085014{padding-bottom: 25px !important;}”]

کلیه تصاویر از ترکیب چهار رنگ اصلی شامل آبی، قرمز، زرد، و مشکی، (CMYK) تشکیل می شود در ترکیب آنها میلیون ها رنگ با کنتراست­ های مختلف به وجود می ­آید. وظیفه لیتوگرافی تفکیک چهار رنگ اصلی از طرح های ارسالی می­ باشد.

پس از ارسال فایل از آتلیه طراحی به لیتوگرافی ابتدا آن فایل توسط اپراتور در برنامه ­های مختلف گرافیکی بازبینی می شود. در صورت کامل بودن، تفکیک رنگ انجام می­گیرد و بر اساس جنس کاغذ یا مقوایی که قرار است کار بر روی آن چاپ شود نوع ترام انتخاب می گردد.

پس از مرحله تفکیک رنگ توسط سیستم های مجهز لیتوگرافی، تصویر هر رنگ بر اساس ترام تعریف شده بر روی زینک منتقل می­شود. انتقال رنگ تفکیکی بر روی زینک به دو روش مستقیم (پلیت ستر) یا غیر مستقیم (ایمیج ستر) به واسطه فیلم انجام می شود، و سپس توسط دستگاه پروسسور عمل ظهور صورت می گیرد.

در سیستم پلیت ستر (plate Setter) نیازی به تهیه فیلم و کپی زینک نیست. این دستگاه دستورات لازم را به طور مستقیم از سروری که به آن متصل است دریافت می نماید و اطلاعات گرفته شده را بر روی زینک ثبت می کند. توضیح اینکه این زینک ها معمولاً برای تیراژ محدودی پاسخگو هستند و اگر تیراژ کار چاپی از حدود ۵۰٫۰۰۰ هزار کار بیشتر شود باید از زینک های ویژه با تیراژ بالا استفاده نمود.

 واحد لیتوگرافی شرکت آنیل پک روزانه توانایی مونتاژ ۳۰۰ ورق پلیت را دارد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]