[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”کارخانه ای سبز” font_container=”tag:h4|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]آنیل پک همگام با طبیعت و حافظ آن

همه در مورد نگهداری از طبیعت صحبت می کنند. ولی ما در آنیل پک  فقط صحبت نمی کنیم بلکه به صحبت خود جامه عمل نیز می پوشانیم.مهمترین و اولین راه برای داشتن یک کارخانه تولیدی سبز و حافظ محیط زیست وجود دستگاهها و تکنولوژی مدرن و به روز دنیا است .دستگاه اصلی چاپ در شرکت آنیل پک RAPIDA 106 KBA است.


سالیان سال است که KBA در چاپ سبز (چاپ با لحاظ نمودن استانداردهای محیط زیست) پیشرو بوده است. برای اولین بار ماشینهای Rapida موفق به دریافت مدرک eco-certificate در سال ۲۰۰۰ شد.

این مدرک توانایی این ماشین را در چاپ مطابق با استانداردهای محیطی تأیید می نماید. لازم بذکر است که این مدرک در کلیه کشورهای خارج از آلمان نیز لازم به اجرا است. در حال حاضر کلیه ماشینهای Rapida  برای چاپ با مرکب معمولی، چاپ با مرکبهای UV و هایبرید، پوشش وارنیش پایه آب و UV و همچنین چاپ با انواع مقوا و کاغذتحت آزمایش قرار گرفته اند.

آنیل پکمسئولیت آنیل پک در خصوص رعایت استانداردهای محیطی با کاهش با توجه به کوچکترین بخشهای تولید و ساخت و دقت به کنترل آلودگی های صوتی ، شیمیایی و صنعتی  آغاز می شود. اگر شما کارخانه ما را ببینید، این مطلب را براحتی درک خواهید نمود!

همچنین شرکت آنیل پک یکی از حامیان اصلی کمپین نه به پلاستیک است و تمام تلاش خود را در تولید برای کاهش مصرف پلاستیک به کار برده و در عرصه اطلاع رسانی نیز به صورت جدی بر روی فرهنگ سازی کاهش و حذف مصرف پلاستیک فعالیت انجام می دهد.

آیا شما هم می خواهید به نوبه خود کاری برای طبیعت انجام دهید؟ با مدیریت صحیح مواد مضر و با انتخاب یک سیستم و همچنین فرآیند درست و سازگار با طبیعت ،شما می توانید کمک شایانی به منابع  طبیعی کرده باشید.

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]