[vc_row][vc_column width=”1/4″][stm_sidebar sidebar=”619″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_custom_heading source=”post_title” font_container=”tag:h4|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

ماموریت آنیل پک ارایه لیبل های IML و T-IML با کیفیت و خلاقانه و نیز ارایه خدمات به منظور برآورده ساختن نیازهای مشتریان، فراتر از انتظارات آنها، در عرصه ملی وبین المللی است.

آنیل پک انواع لیبل IML برای محصولات مختلفی مانند ظروف غذا، بطری ها، محصولات شیمیایی، محصولات خانگی، محصولات آرایشی و غیره ارایه می کند. همچنین ما طیف وسیعی از لیبل های سطل تا ۳۰ لیتر را تولید می کنیم.

 

صنعت غذایی:
آنیل پک منحصراً IML با کیفیت برای بسته بندی محصولات غذایی شما مانند پنیر، بستنی، کره، مارگارین، ماست، سالاد، دسر، شیرینی سازی، و غیره ارایه می کند.

صنعت شیمیایی:
آنیل پک طیف وسیعی از لیبل های بسته بندی محصولات شیمیایی مانند رنگ، روان کننده ها، مواد مراقبت از خودرو و… را بدون محدودیت سایز تولید می کند.

محصولات خانگی:
آنیل پک لیبل هایی با شکل، اندازه و رنگ های متفاوت برای محصولات خانگی شما مانند لوازم آشپزخانه، جعبه های ناهار، سطل زباله، سینی ها، میز و صندلی های تزیینی، مبلمان خانه و باغ، سطل های ماسه برای کودکان، عروسک ها، گلدان و … ارایه می کند.

بطری ها:
آنیل پک بطری های شما مانند روغن، شیر، روان کننده ها، محصولات مراقبت از خودرو، مواد شوینده و … را با گزینه های مختلف IML ارایه می کند.
همچنین آنیل پک لیبل های خاص افکت شده مانند افکت پوست پرتقالی، براق، متالیک و شفاف را با به روز ترین نوآوری تولید می کند.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1534769330999{background-color: #eaeaea !important;}”][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]

دارویی

این مجموعه توانایی تولید انواع مدل های جعبه های مقوایی دارویی در سایزها و مدل های متنوع را داشته و امید است با ایده پردازی ها و امکانات موجود در مجموعه تحولی در این عرصه صنعتی ایجاد نماید .

[/vc_column_text][vc_btn title=”تماس با ما” style=”flat” color=”theme_style_3″ size=”xs” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fanilpack.com%2Fcontact-us%2F|||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_single_image image=”3535″ img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_single_image image=”3537″ img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]

غذایی

تعداد زیاد شرکت های تولیدکننده مواد غذایی بازار رقابتی خوبی برای جذب مشتری فراهم نموده است . با توجه به پیشرفت تکنولوژی در بسته بندی، استفاده از تکنیک های متنوع چاپی و متریال های مختلف توان رقابتی تولید کنندگان را می تواند افزایش دهد.

[/vc_column_text][vc_btn title=”تماس با ما” style=”flat” color=”theme_style_3″ size=”xs” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fanilpack.com%2Fcontact-us%2F|||”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1488005754706{background-color: #e4e4e4 !important;}”][vc_column_inner width=”2/3″][vc_single_image image=”2132″ img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]

صنعتی

بسته بندی محصولات صنعتی بشتر از جنبه مقاومتی مورد توجه قرار میگیرد. با در نظر گرفتن نوع نیاز محصول تولید شده و دانش فنی می توان به بهترین نحو ممکن بسته مقبولی برای آن طراحی و تولید نمود.

[/vc_column_text][vc_btn title=”تماس با ما” style=”flat” color=”theme_style_3″ size=”xs” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fanilpack.com%2Fcontact-us%2F|||”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]

آرایشی

اغلب بسته بندی کالاهای آرایشی جزو دسته بندی های لوکس محسوب شده و استفاده از فناوری های جدید می تواند تنوع چشمگیری در تولید این دسته محصولات ایجاد کند.

[/vc_column_text][vc_btn title=”تماس با ما” style=”flat” color=”theme_style_3″ size=”xs” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fanilpack.com%2Fcontact-us%2F|||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_single_image image=”2129″ img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1534769351679{background-color: #eaeaea !important;}”][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]

بهداشتی

فناوری های به روز جهانی در مجموعه توان تولید جعبه هایی خاص و نوآورانه از لحاظ شکل و رنگ به مشتریان ارائه داده و تحولی چشمگیر در این صنعت ایجاد نموده است.

[/vc_column_text][vc_btn title=”تماس با ما” style=”flat” color=”theme_style_3″ size=”xs” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fanilpack.com%2Fcontact-us%2F|||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_single_image image=”3540″ img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]